25/5-2011

Jaaa äntligen klar med det ;P
som ni kanske ser har jag gjort några mindre förändringar
på bloggen, blandannat byt header.. vad tkr ni?
kommentera gärna! (;
Och så finns det en gästbok nu också (:
Asså fan jag missade idrottsdagen idag jag hr typ varit jätteförkyld och haft
feber sen i fredags ! ;o

Oså var det juh de där med skolavslutningskläder...
Jag har en jättesöt klänning från Rhodos men jag måste juh ha
ett par skor också!?
faaaaaaaaan jag får helt enkelt kolla det i örebro på
Fredag när jag ska pierca naveln..
Om jag inte ska flytta igen....
jag bryr mej inte längre iaf
.


....
..
...
.....
...
..
.



Annica ska på soc-möte senare ikväll
där hon tänker säga att hon vill ha ut mej senast på fredag,
själv hopas jag på att det blir idag, direkt efter hennes möte.

btw påtal om nåt helt annat jag klippte mej idag (:
|
|
|
|

 

 

Syns inte men har klippt lugg och toppat (;

|
|------->





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0