8/6

heeej ;)

Känner mej så duktig nu, efter att en del varit såå
gulliga och tjatat om att jag ska lägga in en bild på klänningarna
har jag då varit duktig och gjort det ;)

Eftersom jag inte fick in några bilder från kameran har jag tagit nya med cammen.. ;-P
här kommer dom iaf ;-P


Fett dålig bild jao men ni ser juh typ hur de ser
ut iaf.


och så skorna:

Bilden e snodd från skopunkten.com



och den kan jag juh glädja er med att bilden på min piercing kommer nu!


Ganska stolt ändå :)




kommentera gärna vilken klänning ni tkr jag ska ha ;)
Pusshej! :)

Kommentarer
Postat av: michelle

fina! och nice piercing!!

jag tycker nog den rosa.. eller den vita, ja den vita! eller de är svårt för är inte så bra bild :p

2011-06-08 @ 18:37:01
URL: http://michellemalm.blogg.se/
Postat av: Micke

Du är den vackraste sol

Den finaste nordpol



Du är en tjej som fångar mig med sus och dus

Vore underbart med dig känna kärlekens lyckorus



Du föddes med spektakel

Du är ett sant mirakel



Du verkar vara himla go

I ditt hjärta skulle jag vilja bo

2011-06-09 @ 00:59:37
Postat av: .

den vita :) passar med skorna ;)

2011-06-09 @ 19:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0