6/7

heej ;P

Glömde juh helt totalt bort att skriva efter marknaden ;oooo
Det var jättekul iaf !
Jag hitta en jättefin klänning för bara 60kr ;)

HAHAH ni skulle hört mitt o Samras
skrattanfall i måndags,
vi ba satt där vid bordet och hade ätit makaroner med Emil (klockan var typ 23.00)
och så kom anne och skulle äta lite jordgubbar från ica i undenäs ;P
men så var dom inte så fina..
''nej, så här får det inte vara.. det här kan dom juh inte sälja!
dom e juh alldeles missbildade! man borde juh åka till ica och slänga dom här på tanterna som står där!"
Och så skulle Samra säga nåt men det gick inte för vi skratta så mycket så anne ba
"ne tjejer har ni gjort något med dom?"
ännu mer skratt
"vad har ni gjort med dom?"
sen gick vi upp o titta på film och höll på att dö av skratt (FORTFARANDE)

nästa morgon berätta vi för Edina (personal)
och hon ba ''men jag var där förut''
då börja jag skratt
''slängde du jordgubbarna på dom?'' fråga jag
EN MASSA GRATIS JORDGUBBAR HADE VI IAF!

HAHAH.


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0