29/7

Hellu!

hej alla bloggläsare vill bara börja inlägget med att säg tack,
ni som läser min blogg gör min dag!
det e alltid lika kul att läsa statistiken :)

Idag var sista 'allsång vid kanalen' kvällen slut här i karlsborg :(
Andreas, som jag nämnt förut, hade en kompis som gift sej i smyg
så dom hade en liten ''straffsexa'' för han ;P
skiitkul xD
han fick gå upp på scenen och prata lite och så
och han hade typ på sej en trasig arbetsoverall
och under det hade han en mankini
HAHAH xP
undrar vad mer dom hitta på sen ;P

Idag äre bara 4 dar kvar till däldenäs lägret!
Grymt taggad e jag ;D
det ska bli awsoooome :D

dit ska jag med bästaste Kristin ;D
hihih lääääängtar!

hörs, Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0