28/7

Ny bloggdesign påväg!
har varit ute och tagit lite bilder till designen,
bara det att jag inte hittar min kamera sladd..
tror nämligen att den inte är här,
menmen på måndag har jag nog den iaf ;P
då jävlar blire nu design! ;)

inte mkt som har hänt just nu bara jag
som mår skit igen..
jag e så trött på att inte veta,
veta vart jag hör hemma och vart jag ska ta vägen!
blir antagligen att jag byter skola till hösten oxå..
ifall jag nu hamnar hos den här familjen soc snackar om..
men det får jag inte veta förrens tidigast imr.
Inatt kunde jag inte sova alls för jag
fick typ en panikångestattack :(
så jag e sjukt trött nu!

men aja ska la ut och ta lite mer bilder nu!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0