23/7

hellu !

Sitter här i soffan på mitt och samras rum hos avlastningsfamilj,
på tv äre slagsmål.. :S vet inte vad det heter... ;P
förresten jag vann en godis nyss! ;-D

har inte mkt att skriva egentligen..
förut var vi hos andreas("mannen i huset") bror,
vi grillade men fick sitta inne och äta pga regn..
hahah vi hade badat med dom innan och så åkte vi hem för att byta kläder
hade på mej min jumpsuit dåra
och deras dotter (2år)
"äre din pyjamas?"

förresten JÄVLA ÅSKA!!!! två nätter i rad har jag inte kunnat sova juuuh ! ;oooo
fyfan....

imorgon ska vi tillbaka till petter (andreas bror)
och åka lite ring bakom båten igen då ;)
få lite ont i rumpan igen i typ en vecka efteråt ;P
nejmen askul äre!

bloggar mer då för då kanske jag har mer att berätta.. ;P

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0