15/7

heej alla bloggläsare!
Jag har typ varit sjuk i några dagar nu och har inte pallat blogga på
ett tag dåra..
Men nu är jag tillbaka, dock inte helt frisk men mår bättre iaf ;-P

Idag var vi i Mariestad för att handla lite jag köpte bara en ny
bad hair day mössa och en top på vero moda för 160kr

Jag tyckte den var jättegullig iaf :)
kommentera!


Och så fick det bli en ljusblå bad hair day mössa ;)

Mer köpte jag inte idag eftersom jag ska till örebro imorgon med bästaste
och handla lite så får vi väl se vad det blir heheh ;-P
jag vet vad jag vill ha och tänker köpa men det får ni se imorgon ;)
efter det ska jag och Kristin gå på Harry Potter och dödsrelikerna del 2, hihi ;)
det ska bli kul ;-D

men vi hörs imorgon Pusshej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0