20/7- 2010

Tjao =)

Har såå himla tråkigt så tänkte börja blogga igen när jah har tid ;)
men har inte en aning om vad jah ska skriva om =P

ska på läger snart, till Däldenäs några som ska dit??
det ska bli gött iallefall =)

sommarlovet är fan slut snart och har inte alls hunnit med mycket, shit =O
palla börja skolan igen...

en liten dikt till min hemliga kärlek här då...

jag minns redan i dagis när du sa 'Sanna, jag älskar dej...'
men dom tiderna tog slut
vi förlora kontakten ett tag när du flytta men fick tillbaka den snabbt...
du har alltid varit min vän och jag hoppas du stannar kvar i mitt liv,
utan dej skulle jag inte klara mej,
om du bara kunde fatta att det är dej
jag älskar och ingen annan,
nu har vi snart misst kontakten igen,
och det vill jag absolut inte ska hända,
jag älskar dej fettmycket och hoppas att du gillar mej med <3

men måste fixa lite nu så...
har'e gött ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0