TILL ELIN M.M.!

Asså kan du bara låta mitt liv vara ELIN??

jag vill inte att ni blandar er i det är mitt liv inte ditt!
fattar inte du att jah tog kontakt med socialen för att jah hatar hur ni håller på hela tiden!
det är fan mobbning!
nu vet soc exakt hur allt ligger till, från både Tapani's sida och ifrån min,
om ni inte kan fatta hur det ligger till ska du inte bry dej!
jah kommer inte bo kvar i hassselfors hos Tapani något mer,
för han har själv sagt att det inte kommer gå, att vi kommer bråka ännu mer....


och jaa du det är bara och komma för springa det kan jah, kan du? och bara så du vet är jah inte rädd för dej!
det skulle bara göra situationen bättre, så dom får se hur jävliga ni är...

du har juh menat på att jah säljer mej din jävel!
och du vet fan ingenting om mej isåfall!

pepita har juh talat om för mej att jah är värdelös och att ingen bryr sej om mej!
men det ska ni ha klart för er att det finns!

nej jah orkar fan inte berätta allt ni gjort det skulle ta för lång tid!
jah har ett NYTT liv att sköta så hejdå!

så bara lämna mej ifred förihelvete!
och sluta snacka skit om mej!

VET DU VAD JAH VILL?! ATT NI SKA VÄXA UPP OCH LÅTA MITT LIV VARA!
ÄR DET SÅ JÄVLA SVÅRT ELLEH?!?!?
blanda er inte i något ni inte har med att göra!

bara lägg ner......

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: becca

vem pratar du med på soc?

2010-08-23 @ 16:11:01
URL: http://rebeccaelinbengtsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej:) har läst din blogg nu och jag tycker det är så synd att du har blivit utsatt för detta, du är inte värdelös, du är lika mycket värd som alla andra och du måste bara våga vara dig själv, jag tror att folk skulle gilla den sanna:) du verkar vara en snäll och söt tjej, du är värd lika mycket som alla andra, ingen har rätt att klanka ner på dig:)

2010-11-04 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0